Thursday, January 14, 2010

Hari yang boring...

Ya..aku masih hidup..Tak tau apa yang nk diceritakan..aku boringgg sangat...sangat... Penat lah transcribe interview nie..baru siap 2, 3 responden. Tapi masih ada yang kurang lah...nak balik..Sem nie class aku sampai hari selasa je..yang lain free..ayooo..nak buat pe tu yerk ? Roomate aku masih lagi gagah dan bersemangat membuat transcribe, mungkin 'saka' rajin dia dah masuk..hehehe.. Aku je lagi yang malas nak bukak tesis. Kadang2 boring sangat, aku nyanyi sorang2 sambil on air Thr gegar..baru je abis lagu amelina..rindu. Best jugak skali2 dengar lagu dangdut nie.. Mesti roomate aku kata aku gila kn. Yelah dia pun syok je buat keja, nak borak pun susah... Ari sabtu nie ada pementangan laporan, berkenaan tesis. Harap2 lah sekejap je..oklah sampai sini dulu..kalau aku boring akau update lagi erk..

No comments:

Post a Comment